Wednesday, June 10, 2015

Contest Sitkom Yeos (Teka-Teki bersama Yeo's)

Assalam dan Salam 1 Malaysia.

poster-sitkom-contest-yeos 2015 


Nampaknya SBB pada tahun ini sudah diumumkan tarikh majlis tersebut. Sepetang Bersama Blogger 2015 akan dilaksakan pada 13 Jun 2015 dan Alhamdulillah pada tahun ini saya berkesempatan untuk menyertai majlis tersebut.

Bersempena dengan majlis itu, pihak penaja telah mengadakan satu pertandingan sitkom yang saya kira cukup menarik untuk saya sertai.

Memang best bila buat video macam ni sebab sekali gus dapat hilangkan tekanan selepas seharian belajar. Jadi marilah sama sama menonton video ni ye kot kot dapat hilangkan stress sekali.

Semoga terhibur dengan video saya di bawah ni ya! Haha. Video ni pasal teka teki yang saya hubungkaitkan dengan yogurt yeo's. Sape dapat jawab nanti saya belanja gula gula sorang satu! hehe

p/s: Jangan lupa untuk doakan saya menang juga.



Ayuh sama sama sertai pertandingan ni! Hadiah menarik menanti kita semua.

Hadiah Istimewa (Untuk 3 Pemenang)
GoPro Hero 4 Silver
Produk Yeo’s

10 saguhati
Produk Yeo’s bernilai RM50.